Thursday 3 January 2013

Home »ZURIAT...MENYAMBUNG SILATURRAHIM

ZURIAT...MENYAMBUNG SILATURRAHIM

ZURIAT...MENYAMBUNG SILATURRAHIM

Asslamaualaikum... sebuah lagu untuk anda... KENANGAN TERINDAH...



Memiliki zuriat adalah matlamat sebuah perkahwinan..lelaki atau perempuan itu bukan ukuran..asalkan namanya zuriat..itu amat mengembirakan pasangan suami isteri. Penyambung warisan bonda dan ayahanda.

Zuriat merupakan kenangan yang terindah anda bersama pasangan anda. Namun ramai di luar sana belum lagi dikurniakan zuriat..2 tahun berkahwin...3 tahun berkahwin...malah ada juga 10 tahun menanti...masih belum berzuriat.

Tentunya, zuriat menjadi isu sensitif bagi sebahagian pembaca blog saya. Bukan niat saya menyindir, mengutuk jauh sekali mencerca. Saya pasti...anda sudah banyak kali berusaha. Namun tidak salah jika anda buka ruang minda untuk mencuba SHAKLEE. Saya tidak ada testimoni. Namun anda boleh cuba mencari testimoni di Pakcik Google. Saya cuma buka ruang untuk anda mencuba...DAN SETERUSNYA MENJADI TESTIMONI SEBENAR saya.

Cadangan supliment atau vitamin untuk kesihatan dalaman LELAKI & WANITA...anda layak terima harga yang sangat sesuai...kerana saya adalah Pengedar Shaklee yang sah dengan ID saya 906981. Point saya menjual set ini adalah MEMBANTU...jadi harga juga mesti jauh lebih murah atas point saya ini. Usaha lagi...usah berputus asa. Allah itu sentiasa ada dan mendengar doa anda setiap hari. Mungkin dengan gerak hati anda membaca blog saya..itu yang Allah dorongkan..siapa tahu? Urusan hati itu hanya milik Allah.

Mari saya kongsikan satu selawat yang sangat berguna untuk diamalkan. Berkesan untuk satu hajat yang besar. Selawat tafrijiyyah atau selawat nariyah..pernah dengar? Pernah baca? Kalau tidak pernah..inilah masanya..salin selawat dibawah ini dan baca setiap kali lepas solat atau semasa lapang. Sambil duduk santai-santai tu kan...baca selawat tafrijiyah ni.



Lagi elok sebenarnya kita beramal dengan sesuatu ni bila kita faham maksud dia. Lagi faham..lagilah kita bergantung harap pada Allah kan...ini saya setakan bacaan dan maknanya sekali...












CADANGAN SUPLIMENT ATAU VITAMIN UNTUK KESIHATAN DALAMAN WANITA



VIVIX



GLA COMPLEX




B COMPLEX




OMEGA GUARD



ESP



VITA-LEA


CADANGAN SUPLIMENT ATAU VITAMIN UNTUK KESIHATAN DALAMAN LELAKI




VIVIX



VITA-LEA


VITA-E COMPLEC




VITA C 500mg


ESP


ZINC COMPLEX





B-COMPLEX

Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan lynn azlinawati 012-2518372


credit to rashidah
http://tasyaadamsarawafiy.blogspot.com/2012/12/zuriatmenyambung-silaturrahim.html

No comments:

Post a Comment