Tuesday 15 January 2013

Home »»Kehamilan Detik Indah Buat Pasangan Suami Isteri

Kehamilan Detik Indah Buat Pasangan Suami Isteri

Kehamilan Detik Indah Buat Pasangan Suami Isteri


Menerima berita tentang kehamilan tentunya menjadi detik terindah buat pasangan suami isteri.Penjagaan sebaiknya selalu diberi untuk ibu yang hamil.Oleh itu kami mencadangkan beberapa jenis supplement yang boleh diambil oleh ibu yang hamil untuk menjaga kesihatan ibu dan bayi dalam kandungan.

Kebiasaannya kita memang akan diberi beberapa jenis vitamin semasa pemeriksaan.Namun sebagai ibu dan bapa yang bakal menerima cahayamata.Kita selalunya akan memilih yang terbaik untuk memastikan ibu dan bayi mendapat nutrisi yang terbaik.Kenapa saya cakap supplement ini terbaik??
Pemilihan bahan yang berkualiti dalam menghasilkan supplement ini dan yang penting ia berasaskan bahan semulajadi yang tentunya selamat untuk ibu dan kandungan.

Kandungan di dalam supplement ini dapat membekalkan zat dan nutrisi yang diperlukan oleh ibu dan bayi.Supplement juga penting selain makanan yang berzat yang diambil ibu ketika hamil.Ini bagi memastikan ibu dan bayi sihat dan mendapat nutrisi yang mencukupi.

Cadangan Supplement Untuk Ibu Hamil


Cadangan supplement ini terdiri daripada OsteMatrix, Vita-LeaB-complex dan Omega Guard . Untuk trimester pertama ibu hanya ambil OsteMatrix, Vita-lea dan B-Complex.Selepas itu boleh tambah Omega Guard untuk trimester kedua.Kesemua supplement ini penting untuk membekalkan nutrisi kepada ibu dan kandungan.

Khasiat supplement:

-membantu ibu tidur lebih lena.
-memastikan ibu berasa lebih sihat dan cergas.
-menghilangkan lenguh-lenguh badan.
-mengurangkan sakit belakang dan kekejangan otot kaki semasa kehamilan.
-melawaskan sistem penghadaman.
-membantu perkembangan bayi yang sihat.
-membantu mendapat kulit yang cantik.
-tambahan omega guard adalah untuk membekalkan DHA kepada ibu dan bayi.



 

**These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administrations.These product are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Hubungi saya lynn azlinawati 012-2518372 untuk pertanyaan.

 

No comments:

Post a Comment