Saturday 5 January 2013

ANTI PENUAAN - Vivix™ brought to you by SHAKLEE



Vivix adalah produk terbaru Shaklee (baru sampai ke pasaran Malaysia), merupakan produk anti penuaan yang SANGAT BERKESAN.

Dipetik dari website Shaklee Malaysia:

Vivix™ Minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol.

Vivix ™ mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

Nama Product : VIVIX™
Kandungan sebotol : 150 ml
Cadangan pemakanan : 1 sudu teh sehari


Apakah sebenarnya Vivix ini?

<!--[if !supportLists]-->1. Memperbaiki DNA. Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.
<!--[if !supportLists]-->2. Memperbaiki tenaga sel. Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.
<!--[if !supportLists]-->3. Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi. Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.
Vivix sesuai diambil oleh mereka yang selesai menjalani rawatan pemulihan kanser, misalnya kimoterapi, bagi mengembalikan sel tubuhnya kepada keadaan asal.

Tentang anti penuaan, mengambil Vivix bukan bermakna menolak fitrah manusia untuk menjadi tua...kita takkan muda selamanya, tapi menjaga diri kita agar tidak lapuk ditelan usia.

Walau bagaimanapun, Vivix ini tidak boleh diambil oleh kanak-kanak, wanita hamil dan menyusukan bayi.

Dapatkan Vivix dan jadikan hadiah istimewa kepada ibu bapa anda, semoga mereka menjalani hari tua dengan sihat, cantik dan ceria.
 
 




 
 
Hubungi saya lynn azlinawati 012-2518372
 
 
credit to;siti haiza

No comments:

Post a Comment