Monday 7 January 2013

Home »»Shaklee Collagen Powder....Lain Dari Yang Lain...

Shaklee Collagen Powder....Lain Dari Yang Lain...

Shaklee Collegen Powder...Lain Dari Yang Lain...

Wajah yang cantik dan awet muda tentunya menjadi idaman setiap wanita...Shaklee Collagen Powder ada caranya.


Begitu banyak produk kolagen dipasaran.Namun Shaklee Supplement Collagen Powder dari shaklee ini ada kelainan dari produk kolagen yang lain.Apa yang lain nya...??

Shaklee Collagen powder  ini adalah supplement kolagen yang unggul,mengandungi 4,000 mg Kolagen RSS (Sisik Ikan Merah) proprietari, sejenis kolagen tulen dan bermutu tinggi yang diekstrak dari sisik ikan merah.Kolegen Shaklee adalah sangat rendah dalam berat molekular, sekitar 1,000 Dalton (berat molekular kolagen disukat dalam dalton) amat mudah diserap oleh tubuh dan membantu meningkatkan sitesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

Tujuh Ramuan Utama termasuk ekstrak biji camellia japonica, kolagen ikan, ekstrak kekerang, lactobacillus acidophilus, vitamin c dan vitamin b, digabungkan untuk mempertingkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luar..Fungsi ramuan utama boleh dilihat di SINI .





Semakin kita meningkat usia, tubuh kita semakin kurang menghasilkan kolagen.Akibatnya banyak garis halus dan kedutan kelihatan, kulit juga menjadi kendur.Perlu diingat usia bukanlah satu faktor kekurangan kolagen...namun gaya hidup dan persekitaran juga merupakan faktor penyebab kerosakan kolagen seperti merokok dan radikal bebas diudara.


Proven Effective; shaklee collagen cinically tested. Moisture-->improve 69% .... Smoothness--> improve 75% . Wrinkle--> improve 80% .Radiant--> improve 90% . Clinically tested shown that people skin appearance improve 71% after consume it continuously for 8 weeks.
 
 
Pengambilan Shaklee Collagen Powder dapat membantu anda tampil lebih muda dan rasa muda Bagaimana..??
Shaklee Collegen Powder mampu untuk:
  • membantu menguatkan rambut dan meransang pertumbuhan semula.
  • menguatkan kuku,bintik putih akan hilang dan pangkal kuku juga mengekalkan warna yang sihat.
  • melembapkan kulit
  • membantu menghilangkan parut
  • menegangkan kulit
  • menghilangkan tanda-tanda penuaan
  • membantu menguatkan tulang dan mengurangkannya menjadi rapuh
  • membantu mengurangkan kesakitan dan geseran disendi-sendi
  • baik untuk mata.kornea memerlukan kolagen untuk membantu mengekalkan otot mata supaya tetap anjal.
  • membekalkan nutrisi kepada otak agar minda tetap berkeadaan baik.
Golongan wanita mahupun lelaki yang mementingkan kesihatan dan penampilan dinasihatkan agar mengambil kolagen agar tampil lebih sihat dan berkeyakinan.Shaklee Collegen Powder terbukti secara klinikal.
 
 
Hubungi saya lynn azlinawati 012-2518372
sila ke page saya; cahayaqasehaidil.blogspot.com
 
 
 
 <<sumber dan rujukan;buku panduan nutrisi shaklee>>
 
Shaklee Collegen Powder No additive;100% pure, natural and safe, no stimulants, no sugar, no preservative and colouring.
 
 

No comments:

Post a Comment