Saturday 5 January 2013

Anak kurang selera makan dan mudah selsema dan demam



Sebagai ibu bapa, pastinya kita tidak mahu si manja yang tersayang sering batuk, selsema dan demam. Semua ibu bapa mahukan yang terbaik buat anak masing masing. Ada yang dah berkali-kali berulang alik ke klinik dan hospital untuk dapatkan ubat, tetapi si manja masih lagi tidak sembuh. seperti yang kita tahu, kebergantungan kepada ubat sebenarnya tidak elok buat si manja. Bukan saja si manja, bahkan kita sendiri pun tidak elok untuk bergantung kepada ubat!

Pemakanan yang sihat juga penting buat si manja anda. tetapi, ianya sangatlah mencabar dalam memberi pemakanan yang sihat dan seimbang buat si manja apabila si manja memilih dalam pemakanan. Pelbagai cara sudah dilakukan, termasuklah mempelbagaikan cara masakan dan kreativiti masakan, namun si manja masih lagi memilih untuk makan.

Mealshake dapat membantu ibu bapa yang mengalami masalah di atas. Meal Shakes Shaklee menyediakan hidangan lengkap dan asid amino serta nutrisinya mudah diserap untuk kegunaan seharian. Ia diperbuat dari bahan semulajadi, buah buahan, sayur-sayuran, kacang soya, lactalbumin (sejenis susu) dan lain lain. Lactalbumin adalah bahan yang terbaik dan mengandungi organisma protin yang sangat berkualiti dan mudah diserap ke dalam sistem tubuh badan dari peringkat kanak-kanak hingga ke orang dewasa.

Jom ikuti testimoni dari salah seorang pelanggan saya setelah dua minggu anaknya mengambil Meal Shakes. Beliau mengadu anaknya sering kali selsema dan ubat dari klinik walaupun diberi, masih lagi tidak sembuh. Anak beliau juga mengalami masalah kurang selera makan.




"Bab makan tu selera dah sket. Banyaklah sikit makan dari dulu cuma still memilih lagi. Hari tu masa bagi dia makan Meal Shakes dia tengah selsema.Ubat stop sat sebab bagi pun tak baik juga. Tengok-tengok lepas 2,3 hari kering dah selsema dia.
 
 
Hubungi saya lynn azlinawati 012-2518372
 
credit to;mamaa adamia--->
 

No comments:

Post a Comment