Thursday 10 January 2013

Home »»Kekal Cantik dan Menarik Dengan Supplements Shaklee

Kekal Cantik dan Menarik Dengan Supplements Shaklee

Sihat dan Kekal Cantik Dengan Supplements Shaklee



Dulunya ramping bagaikan kerengga...sekarang...??? Owh tidak.....!!! Risau dengan berat yang makin bertambah.?? Mencari Supplements yang selamat dan berasaskan bahan semulajadi..??

Gabungan Dietary Supplements yang pastinya membuat anda teruja dan jatuh cinta.
Energizing Soy Protein, Lecithin dan Herb-lax bersedia membantu anda kembali ke bentuk badan yang lebih ideal..What is energizing soy protein ? What is lecithin  ? and What is herb-lax ?

Energizing Soy Protein

  • Dihasilkan daripada kacang soya yang berkualiti tinggi dan hanya mengandungi kacang soya "non-GMO" (non-Genetically Modified Organism).Setiap 850g (satu tin energizing soy protein) dihasilkan daripada 30kg kacang soya dan memberikan sumber tenaga segera dan boleh bertahan lama.
  • Terdiri daripada 20 jenis asid amino yang setiap satunya menghasilkan jenis protein yang berbeza mengikut keperluan dan enzim yang diperlukan tubuh badan manusia.Kerana kandungan protein yang tinggi mudah untuk kita merasa kenyang selepas mengambil energizing soy protein.Secara semulajadinya kita juga akan kurang makan.Malahan pengambilan energizing soy protein juga dapat mencantikkan dan menhaluskan kulit.Anda bukan sahaja tampil dengan bentuk badan yang ideal malahan cantik dan mulus.Menarik kan.




Lecithin

  • Diekstrak dari kacang soya organik non-GMO setiap kapsul mengandungi 520mg lecithin soya termasuk 80mg kolin dan 48mg inositol.Lecithin yang dirembeskan oleh tubuh akan menghasilkan acetyl-kolin, inositol, fosforus dan lemak tak tepu.
  • Lecithin berfungsi memecahkan lemak dan kolestrol yang mana ia bertindak sebagai "pembersih" salur darah, pengambilan tambahan memebantu mngemulasikan dan metabolisma lemak, kolestrol, dan trigliserid di di dalam tubuh.
  • Selain berfungsi memecahkan lemak dalam badan kebaikan lain turut anda dapat dengan pengambilan lecithin yang mana salah satunya ialah mencantikkan otot dan kulit disamping melembapkan dan menghaluskan kulit ia juga mengaktifkan metabolisma sel dan melambatkan penuaan.






Herb-Lax

  • Ramuan asas produk ini terdiri daripada kombinasi sains perubatan tradisi dan teknologi barat,mengandungi 9 herba semulajadi:alfalfa leaves, senna leave, anise seed, blue malva flower, buckhorn bark, licorice root, rhubarb root, fennel seed dan culver's root.Sifatnya yang menggalakkan tindakan pembersihan yang lembut terbukti kesesuaiannya secara klinikal untuk digunakan oleh tubuh kita untuk jangka masa panjang.
  • Membantu mengempiskan perut yang mana ia meransang usus untuk percepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh.Tindakan pembersihan yang lembut boleh mengembalikan semula proses semulajadi pergerakan usus.Ia juga membantu dalam mengurangkan atau memberi kepejalan pada perut.


Dibawah saya sediakan gambar testimoni dan produk.




sumber dan rujukan:buku nutrisi shaklee.
**These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administrations.These product are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hubungi saya lynn azlinawati 012-2518372 untuk sebarang pertanyaan
email: azlinawatijamaludin@gmail.com





No comments:

Post a Comment