Wednesday 9 January 2013

Home »»Bagaimana Cara Nak Jadi Ahli Shaklee

Bagaimana Cara Nak Jadi Ahli Shaklee

Bagaimana Cara Nak Jadi Ahli Shaklee



Setelah mengetahui tentang produk shaklee yang saya yakini status halal dan kualiti produk yang berasaskan bahan semulajadi saya mula menjadikan beberapa produk shaklee sebagai supplement kesihatan untuk saya dan keluarga.Mengetahui kelebihan menjadi ahli shaklee saya mula daftar jadi ahli memandangkan yuran keahliannya juga murah dan tidak membebankan.Dengan menjadi ahli shaklee anda akan mendapat banyak kelebihan.Macam mana nak jadi ahli???Apa kelebihannya??

Jom saya kongsikan.....
 
Cara Nak Jadi Ahli
-Boleh pegi sendiri di mana-mana branch Shaklee daftar dengan menggunakan I/D saya iaitu 894521 dan buat bayaran rm65 anda akan terus diberi member kit.

-Bayar yuran sebanyak rm65 dan postage rm10 bagi semenanjung dan rm65 dan postage rm20 untuk sabah dan sarawak.Bayaran pos untuk penghantaran member kit. Yuran dibayar sekali sahaja seumur hidup.Segala urusan pendaftaran saya akan uruskan.
 
-Pembelian barangan sebanyak rm650-680 keatas akan mendapat keahlian percuma.sebagai contoh anda beli 2 botol vivix atau 3 kotak collagen powder oleh itu anda akan dapat keahlian percuma dan dapat bonus the following month.
 

Kelebihan Jadi Ahli Shaklee

  • Shaklee merupakan syarikat peneraju vitamin semulajadi selama tempoh lebih 50 tahun.
  • Pembelian barangan shaklee dengan harga ahli dan pembelian 300uv keatas layak dapat bonus dari shaklee secara tunai
  • Menjana pendapatan sampingan sehingga 4, 5, 6 angka..Tiada yang mustahil jika anda rajin berusaha, jangan lupa berdoa sebab rezeki semua datang dari Allah.
  • Saya akan beri bimbingan secara percuma.Bimbingan 100% secara online.
  • Group kami sangat supportive.Sedia membantu anda dengan ilmu yang kami ada.
 
Saya sedia kongsikan setiap ilmu yang saya ada kepada anda yang berminat.
Sama tak kalau anda daftar dengan orang lain??Tidak sama sekali kerana anda tidak akan dapat priviledge dan coaching daripada saya.
Namun kejayaan ditangan anda..mahu atau tidak...??
Jika anda rajin dan tak mudah putus asa tak mustahil anda akan berjaya.
 

Jom cipta kejayaan bersama saya dalam biz shaklee ini..
Berminat??ada Pertanyaan??
Hubungi saya lynn azlinawati 012-2518372
email: azlinawatijamaludin@gmail.com
Page saya: cahayaqasehaidil.blogspot.com

No comments:

Post a Comment