Friday 4 January 2013

SaKit SenDi Apa SakiT SendI tuLang..(^___^)



Musti semua penah dengar rungutan dari sesiapa saja yang meningkat umur ataupun manusia2 yang rajin dan kuat berkerja..sakit sendi ni pula macam2 jenis..sakit sendi lutut,sakit sendi tangan,sakit sendi kaki,sakit sendi bahu dan sakit sendi siku. hah kan banyak sakit sendi..musti korang pernah rasa kan sakit ni semua..





Jadi..Joint Health Tablet ni membantu kita dalam 3 cara:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
1. Menyokong keselesaan sendi: Ekstrak Boswellia menghalang pembentukan bahan kimia yang menyerang tulang rawan.

2. Bertindak sebagai ‘kusyen’: Ekstrak jagung membantu mengekalkan tulang rawan

3. Memelihara tisu penyambung yang sihat: Zinc, copper, manganese and vitamin C merupakan nutrien penting dalam kesihatan sendi denganmembekalkan sokongan nutrien untuk kolagen dan komponen tisu penyambung lain yang memberikan kekuatan dan struktur terhdap sendi.

Melalui 3 cara inilah joint health tablet dpt bantu melegakan sakit2 sendi..Shaklee Advanced Joint Health Tablet ni sangat2 bagus sbb ianya dihasilkan dari ramuan aktif iaitu Boswellia yang bertindak dgn pantas bagi menyokong makanan kesihatan yang diperlukan oleh sendi.

tu dia banyak kan kelebihan supplement joint health tablets ni..apa lagi beli dan hadiah kan la kepada orang yang kita sayang terutama ibu bapa kita ni..BERANI JAMIN DIORANG MUSTI ADA SAKIT SENDI..


Insyallah akan hilang sakit sendi2 tu..jgn risau produk ni selamat dan diperbuat dari bahan semulajadi..nak plak skung ni utk bulan ni ada promotion..murah kot..rugi2 sapa xbeli bulan ni.


 
 
 
sila hubungi lynn azlinawati 012-2518372 untuk pertanyaan
 
credit to;nur juliana

No comments:

Post a Comment