Friday 23 November 2012

Home »Cadangan Supplement untuk Milk Booster

Cadangan Supplement untuk Milk Booster

Cadangan Supplement Untuk Milk Booster

Sebagai seorang ibu mesti risaukan kalau susu badan kurang...baby menangis-menangis tak cukup susu..lapar..huhu..sampai kadang kita pun nak ikut menangis sekali...lagi2 ibu muda yang takde pengalaman...macam saya la dulu...hehehe

Mula la stress bagai...last2 bagi minum susu formula sebab risau anak tak kenyang konon nya..kesian baby...susu yang terbaik adalah susu ibu...dalam al-Quran pun dah diterangkan..tempoh ceraikan susu baby sampai umo 2 tahun..

"Dan kami wajibkan manusia berbuat baik kepada kedua ibu bapanya;ibunya telah mengandungnya dengan menanggung kelemahan demi kelemahan(dari awal mengandung hingga akhir menyusunya),
dan tempoh menceraikan susunya ialah dalam masa 2 tahun;(dengan yang demikian)bersyukurlah kepadaKu dan kepada kedua ibu bapa mu;dan (ingatlah),kepada Akulah jua tempat kembali(untuk menerima balasan)." surah Luqman:ayat 14

ini antara kalam Allah yang boleh saya kongsikan la..
jadi sebagai ibu yang prihatin dan sayangkan baby tentulah kita berusaha kan...cari jalan macam mana nak perbanyakkan susu badan..tu yang saya nak kongsi ni..hehe

Saya sekadar membantu dan berkongsi..^__^
hah ni la supplement yg ibu2 bleh ambil untuk tambah kan susu..
yang lebih dikenali dengan set triple M..ini lah yang ibu bleh ambil untuk perbanyakkan susu..
Ini antara testimoni yang da try supplement ni
 
Berminat boleh sms/whatsapp saya lynn 012-2518372 atau email azlinawatijamaludin@gmail.com untuk maklumat lanjut!

No comments:

Post a Comment